merhaba arkadaşlar,ben yeniyim çok güzel bir site...sizden yardım isteyeceğim ;
biz yurtdışına işçi sevk ediyoruz...excel'de 2 ayrı tablomuz var....
1. tabloda bize kayıt yaptıran kişiler var ( kayıt tablosu )
2.tablodaysa bize kayıt olan bu isimlerden seçtiğimiz o hafta sevk etmeyi düşündüğümüz isimler var. ( sevk tablosu )
mesela : bize 1 ay evvel 65 kalıpçı kayıt olduysa....biz 1 ay sonra bu 65 kalıpçıdan 18'ini seçip yurtdışına gönderiyoruz.
benim excelde yapmak istediğim birinci tablodaki isimlerden seçtiğimiz kişilerin yanına x işareti koyduğumda excelde başka bir sayfadaki diğer tabloya o isim ve bir kaç sutundaki bilgileri otomatik atsın...bunlar alt alta sıralansın.
birde bununla ilgili kod verecekseniz...bunu excel sayfasında bir hücrenin içine mı yazmam gerekiyor yoksa vb'de mi
teşekkürler
biz yurtdışına işçi sevk ediyoruz...excel'de 2 ayrı tablomuz var....
1. tabloda bize kayıt yaptıran kişiler var ( kayıt tablosu )
2.tablodaysa bize kayıt olan bu isimlerden seçtiğimiz o hafta sevk etmeyi düşündüğümüz isimler var. ( sevk tablosu )
mesela : bize 1 ay evvel 65 kalıpçı kayıt olduysa....biz 1 ay sonra bu 65 kalıpçıdan 18'ini seçip yurtdışına gönderiyoruz.
benim excelde yapmak istediğim birinci tablodaki isimlerden seçtiğimiz kişilerin yanına x işareti koyduğumda excelde başka bir sayfadaki diğer tabloya o isim ve bir kaç sutundaki bilgileri otomatik atsın...bunlar alt alta sıralansın.
birde bununla ilgili kod verecekseniz...bunu excel sayfasında bir hücrenin içine mı yazmam gerekiyor yoksa vb'de mi
teşekkürler