- Katılım
- 23 Mart 2012
- Mesajlar
- 8
- Excel Vers. ve Dili
- 2013 - tr
Merhaba,
Her ay 1.000'den fazla müşterinin listelendiği dosyalarla çalışıyoruz. Müşterilerin 1 veya 1'den fazla poliçesi olabiliyor. Bunları tarihe göre sıraladığımda poliçeleri aynı gün olmayan müşterinin kayıtları birbirinden ayrılıyor. İsme göre sıraladığımdaysa, tarihe göre takip etmemiz gereken yenilemeler çok karışıyor. Örnek olarak hazırladığım özet dosyayı aşağıda paylaşıyorum. Özellikle formülle çözülebilirse çok iyi olur. (ürün sıralaması önemli değil. müşterinin ilk poliçesinden başlayarak tüm poliçeleri alt alta sıralansın, o müşteri bitince ayın aynı günü diğer müşterilerle devam etsin yeter)
örnek dosya
Her ay 1.000'den fazla müşterinin listelendiği dosyalarla çalışıyoruz. Müşterilerin 1 veya 1'den fazla poliçesi olabiliyor. Bunları tarihe göre sıraladığımda poliçeleri aynı gün olmayan müşterinin kayıtları birbirinden ayrılıyor. İsme göre sıraladığımdaysa, tarihe göre takip etmemiz gereken yenilemeler çok karışıyor. Örnek olarak hazırladığım özet dosyayı aşağıda paylaşıyorum. Özellikle formülle çözülebilirse çok iyi olur. (ürün sıralaması önemli değil. müşterinin ilk poliçesinden başlayarak tüm poliçeleri alt alta sıralansın, o müşteri bitince ayın aynı günü diğer müşterilerle devam etsin yeter)
örnek dosya