- Katılım
- 1 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 839
- Excel Vers. ve Dili
-
Türkçe excel 2016
İngilizce excel 2016
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 19-10-2021
Değerli forum üyeleri 8 farklı başlık altında zimmet tutanakları tutmaktayız. Ben yapacağım çalışma ile bu tutanakları excelde liste oluşturup kayıt altına almak ve lazım olduğunda istediğim tutanağı kolayca klasörden bulabilmek ve gerektiğinde evrakı excelden açmak istiyorum. Buna göre nasıl bir liste oluşturabilirim. Tuttuğumuz tutanaklarda genelde Teslim Eden,Teslim Alan,Teslim Tarihi,Teslim Edilen malzemenin içeriği yer almaktadır. Göstereceğiniz yol üzerinden listemi oluşturup çalışmamı ona göre devam ettireceğim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.