- Katılım
- 9 Nisan 2021
- Mesajlar
- 9
- Excel Vers. ve Dili
- 2008
merhaba,
Öncelikle herkese kolay gelsin.
Excelde çok yeniyim çok basit formüller dışında formül yazmayı bilmiyorum henüz.
2 farklı sayfam var ve ilk sayfaya tarih atarak kalem kalem harcamalarımızı ve harcamanın hangi türde olduğunu giriyorum.
2. sayfada ise aylık olarak aynı türden harcamaları toplayıp raporluyorum.
Bu toplama otomatik yapabilecek formül varmıdır?
Yani sorum şu:
2 adet filtre yapacak
1. tarih : yalnızca ocak ayında girilen değerleri alacak.
2. harcama türü: örneğin yalnızca sarf malzeme sütununa girilen değerleri alacak.
3. bunları toplayacak ve
2. sayfadaki ilgili satıra bu değeri yazacak.
Şimdiden teşekkür ederim
Öncelikle herkese kolay gelsin.
Excelde çok yeniyim çok basit formüller dışında formül yazmayı bilmiyorum henüz.
2 farklı sayfam var ve ilk sayfaya tarih atarak kalem kalem harcamalarımızı ve harcamanın hangi türde olduğunu giriyorum.
2. sayfada ise aylık olarak aynı türden harcamaları toplayıp raporluyorum.
Bu toplama otomatik yapabilecek formül varmıdır?
Yani sorum şu:
2 adet filtre yapacak
1. tarih : yalnızca ocak ayında girilen değerleri alacak.
2. harcama türü: örneğin yalnızca sarf malzeme sütununa girilen değerleri alacak.
3. bunları toplayacak ve
2. sayfadaki ilgili satıra bu değeri yazacak.
Şimdiden teşekkür ederim