Merhaba Üstadlar,
bir konuda desteğinize ihtiyacım vardır. Çalıştığım firmada bir excel formatı hazırlamaya calısıyorum ancak kafam bayağı bir karışmış durumda.
6+1 adet sayfa olacak diye düşünelim, mevcut sütunları excel olarak göndereceğim. Şuanda 2 çalışma kitabı ve bir anasayfa olarak sheet1 tanımladım, isteğim şu farklı farklı personel isimlerini farklı çalışma kitaplarıne ekleyip sheet1 de hepsini anlık yayınlanmasını istiyorum, filtreleme özelliğini açacağım sonrasında, toplamda sheet1 hariç çalışma kitabı adedi 6 adet olacak sonrasında arttıracağım yani. kişiler gelecek 6 çalışma dosyalarında düzenleme yaptığında otomatik olarak sheet1de anlık yayınlanmasını istiyorum. bu konuyla ilgili bana destek olabilirseniz çok sevinirim.
bir konuda desteğinize ihtiyacım vardır. Çalıştığım firmada bir excel formatı hazırlamaya calısıyorum ancak kafam bayağı bir karışmış durumda.
6+1 adet sayfa olacak diye düşünelim, mevcut sütunları excel olarak göndereceğim. Şuanda 2 çalışma kitabı ve bir anasayfa olarak sheet1 tanımladım, isteğim şu farklı farklı personel isimlerini farklı çalışma kitaplarıne ekleyip sheet1 de hepsini anlık yayınlanmasını istiyorum, filtreleme özelliğini açacağım sonrasında, toplamda sheet1 hariç çalışma kitabı adedi 6 adet olacak sonrasında arttıracağım yani. kişiler gelecek 6 çalışma dosyalarında düzenleme yaptığında otomatik olarak sheet1de anlık yayınlanmasını istiyorum. bu konuyla ilgili bana destek olabilirseniz çok sevinirim.