- Katılım
- 5 Ağustos 2013
- Mesajlar
- 30
- Excel Vers. ve Dili
- 2010
Merhaba arkadaşlar bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. İşyerimizde yeni hizmete giren yemekhane için 1 aylık excell çalışma kitabı içerisinde 1. hafta 2. hafta 3. hafta 4. hafta olacak şekilde çalışma sayfası oluşturuyorum. Her haftanın çalışma sayfasında o hafta yemek yiyenlerin ismi ve karşısında o haftada yediği gün adedi yazılıyor. Bunları yapmak kolay ancak ay sonunda tüm çalışma kitabındaki(4 - 5 sayfa) personellerin toplam yemek sayısını bulmak için ben teker teker her sayfaya bakıp toplama yapmaya çalışıyorum ve bu saattlerimi alıyor.
Sizlerden ricam bunun bir kolay yolu varsa bana yardımcı olur musunuz? şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
Örnek:
1.hafta sayfasında;
Ali : 3
Mehmet : 3
Ahmet : 3
2.hafta sayfasında;
Ali : 5
Ahmet : 5
Gibi 4-5 haftalık verileri giriyorum ve ay sonunda bana
Ali : 8
Mehmet : 3
Ahmet : 8 şeklinde toplamı lazım
Sizlerden ricam bunun bir kolay yolu varsa bana yardımcı olur musunuz? şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
Örnek:
1.hafta sayfasında;
Ali : 3
Mehmet : 3
Ahmet : 3
2.hafta sayfasında;
Ali : 5
Ahmet : 5
Gibi 4-5 haftalık verileri giriyorum ve ay sonunda bana
Ali : 8
Mehmet : 3
Ahmet : 8 şeklinde toplamı lazım