listbox a göre rapor alma

Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010
excell çalışma sayfam1 e örnek ali demir adına 22 satır açıklama-tarih-banka adı-evrak no-tutar içeren bilgiler girdim, yine aynı sayfaya bir çok isme ait bilgiler girdim. yapmak istediğim listbox kutusundaki isme tıkladığımda bana oradaki isme ait bilgileri filitreleyip onları kopyalamak ve diğer çalışma sayfam olan sayfa2 ye yapıştırmak ve böylece bir rapor sayfası hazırlamak istiyorum. yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Merhaba

Örnek dosya ekler misiniz.


.
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Eklediğiniz link hatalı, açılmıyor.
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
2. numaralı mesajda benim verdiğim dosya paylaşım sitesine yükleyip, indirme linkini burada paylaşınız.
 
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010
hocam yapmak istediğim şu : cboad liste kutusuna daire ismi geliyor daire seçimini yapıyorum sonra ödeme ili ilgili bilgileri giriyorum. kaydet butonuna basınca cboad da seçtiğim daireyi önce filitreliyecek en son satırına bilgileri işleyecek ve daha sonra o daire ile ilgili tüm kayıtları kopyalayıp rapor sayfasına yapıştıracağım işlem bitince gelir sayfasındaki filitreleme kalkacak normal haline gelecek. biraz karışıkmı oldu anlatımım
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Gelir sayfasına işlenecek sanırım.
Filtreleme işlemi neden yapılıyor. Eğer sayfadaki son satırdan bir sonraki boş satıra kaydedip sıralama yaparsanız istediğiniz yine olur. Sonra rapor sayfasına filtreleyip aktarabiliriz. Siz araya satır ekleyerek yapılsın istiyorsunuz sanırım. Bence son satırdan ilerlemek daha doğru olur.
Rapor sayfasında bir format yok, boş gözüküyor.
 
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010
Gelir sayfasına işlenecek sanırım.
Filtreleme işlemi neden yapılıyor. Eğer sayfadaki son satırdan bir sonraki boş satıra kaydedip sıralama yaparsanız istediğiniz yine olur. Sonra rapor sayfasına filtreleyip aktarabiliriz. Siz araya satır ekleyerek yapılsın istiyorsunuz sanırım. Bence son satırdan ilerlemek daha doğru olur.
Rapor sayfasında bir format yok, boş gözüküyor.
Ömer hocam kayıt butununa kaydet deyince bende sizin dediğiniz gibi son satıra ilave ettim lakin şunu düşünerek dedim son satır 7 binin ci satır ilk satırdan son satıra gelene kadar süre uzun oluyor filtreledikten sonra eklersek daha hızlı olur diye düşünmüştüm. Sizğn dediğiniz gibi Bu şekildede olur. O zaman hocam rapor konusunda yardımcı olurmusunuz. cboad da lojman adı yani A1 veya A23, C12 gibi herhangi birini seçtiğimde filitreleyip rapor sayfasına aktaralım. Not rapor sayfası formatı gelir sayfasından filitrelenen bilgileri rapor sayfası A1 hücresine kopyalama şeklinde olucak. İlginiz için çok teşekkür ederim. Ben iller bankasında çalışıyorum lojman giderleri için bu proğramı yapmak istiyorum
 
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010
Ömer hocam kayıt butununa kaydet deyince bende sizin dediğiniz gibi son satıra ilave ettim lakin şunu düşünerek dedim son satır 7 binin ci satır ilk satırdan son satıra gelene kadar süre uzun oluyor filtreledikten sonra eklersek daha hızlı olur diye düşünmüştüm. Sizğn dediğiniz gibi Bu şekildede olur. O zaman hocam rapor konusunda yardımcı olurmusunuz. cboad da lojman adı yani A1 veya A23, C12 gibi herhangi birini seçtiğimde filitreleyip A1 hücresinden başlayarak filitrelenen kısmı rapor sayfasına aktaralım. Not rapor sayfası formatı gelir sayfasından filitrelenen bilgileri rapor sayfası A1 hücresine kopyalama şeklinde olucak. İlginiz için çok teşekkür ederim. Ben iller bankasında çalışıyorum lojman giderleri için bu proğramı yapmak istiyorum
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Dosyanızı inceledikce veri işleyişleriyle ilgili sorunlar çıkıyor. Formdan işlerken yekün borç ve tahsil edileni aynı andamı işliyorsunuz. Yada siz bu verileri bir yerden kopylayıp mı yapıştırıyorsunuz.
Yekün borç ile tahsil edileni neden 2 farklı sayfada yada aynı sütunda koşul ekleyerek farklı sütunlara değilde alt alta yapmadınız. Bu şekilde rapor alırken karışık bir durum oluşacaktır.
Gelir sayfanız raporlamaya uygun değil bence, önce bu sayfanın yapısını değiştirmek gerekir?
 
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010
hocam dediğiniz gibi düzenleme yaptım. user form da gelir gideri tıkladığımızda gelen ekranda cboad da seçtiğim daireyi gelir sayfasından filitreleyip rapor sayfası A6 hücresine aktarmak (kopyalamak) istiyorum. yardımınız için çok teşekkür ediyorum
 
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010
Çok teşekkür ederim hocam elinize sağlık. istediğim gibi halletmişsiniz tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
19 Nisan 2012
Mesajlar
17
Excel Vers. ve Dili
excell 2010

Hocam ekteki excell çalışma kitabında açılan user form ile yeni müşteri kayıt ediyorum. A150 satıranda C45 de MEHMET ÖZCAN var ve devamında c satırından başlayıp ı satırına kadar formüller var. Ben yeni kayıt yaptığımda A151 Satırında C46 HALİM AKMEŞE var fakat devamında c satırından ı satırına kadar formülleri ve kenar çizgileri ile birlikte olmasını nasıl sağlayabilirim. yani c150-d150-e150-f150-g150-h150-ı150 deki kenar çizgileri dahil tüm formüllerin yeni kayıt yaptığımda c151-d151-e151-f151-g151-h151-ı151. ilginiz için teşekkür ederim
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Deneyiniz.
Kod:
Private Sub CommandButton1_Click()

    Dim S1 As Worksheet, son As Long

    If MsgBox("Kaydetmek istiyormusunuz", vbQuestion + vbYesNo) <> vbYes Then Exit Sub
    
    Set S1 = Sheets("FARK")
    Application.ScreenUpdating = False
    S1.Select
    son = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row + 1
    
    Cells(son - 1, "A").Resize(1, 9).Copy Cells(son, "A")
    Cells(son, "A") = TextBox1.Text
    Cells(son, "B") = TextBox2.Text
    
    TextBox1 = ""
    TextBox2 = ""
    TextBox1.SetFocus
    
    Application.ScreenUpdating = True
    
End Sub
 
Üst