Herkese merhaba ve kolay gelsin.
Bir Sorum var biraz karışık olabilir ama araştırmalarım sonucunda bir şey bulamadım.
Sorum şu 100 e yakın maliyet hesabı yaptığımız excell dosyamız var. Bu dosyaların formülleri ve formüllerin yapıldığı yerler aynı. Tek fark içindeki maliyet fiyatları.
Problem ise biz formüllerde bir değişiklik yapmak istediğimiz zaman bütün dosyalara girip el ile değiştiriyoruz ve bu iş vakit kaybını çok artırıyor.
Bunu şu şekilde çözebilir miyiz. Örnek bir formül dosyasını oluşturup. O dosyayı altlık olarak kullanıp orada yapacağımız değişikliklerin tamamına uygulanabileceği bir sistem kurulabilir mi? Böyle bir sistem varsa nasıl kurulabilir ismi nedir. Ya da farklı bir yolu var mıdır? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Bir Sorum var biraz karışık olabilir ama araştırmalarım sonucunda bir şey bulamadım.
Sorum şu 100 e yakın maliyet hesabı yaptığımız excell dosyamız var. Bu dosyaların formülleri ve formüllerin yapıldığı yerler aynı. Tek fark içindeki maliyet fiyatları.
Problem ise biz formüllerde bir değişiklik yapmak istediğimiz zaman bütün dosyalara girip el ile değiştiriyoruz ve bu iş vakit kaybını çok artırıyor.
Bunu şu şekilde çözebilir miyiz. Örnek bir formül dosyasını oluşturup. O dosyayı altlık olarak kullanıp orada yapacağımız değişikliklerin tamamına uygulanabileceği bir sistem kurulabilir mi? Böyle bir sistem varsa nasıl kurulabilir ismi nedir. Ya da farklı bir yolu var mıdır? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.