Hazırlamaya çalıştığım ekteki Boyahane takip programında kriterlere göre rapor almak istiyorum.Bunun için "Raporlar" formunu hazırladım.
"Krterlere Göre Rapor" Butonunu tuşladığımda seçili onay kutusuyla ilgili aşağıdaki işlemleri yapmasını istiyorum.
1- İlktarih,Sontarih,Firmaadı,Ürün,Renk,Metraj1,Metraj2 alanları doluysa bunlara göre ör,"HamAlışDetayRapor" Sorgusundan alanlara uygun kayıtları seçerek alması, eğer bu alanlardan boş olanlar varsa bu alanın tümünü seçerek almasını ;
2- Rapor çıktısını alırken ( ekrana baskı ön izleme şeklinde ) Formda Seçilecek
1.Rapor Kriteri , 2. Rapor Kriteri , 3.Rapor Kriteri , 4.Rapor Kriteri alanlarındaki seçime göre Ana ve Alt Başlıklar halinde sıralayarak toplamlarını almasını ;
Bu konuda bana yardımcı olmanızı ve program hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum.
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
"Krterlere Göre Rapor" Butonunu tuşladığımda seçili onay kutusuyla ilgili aşağıdaki işlemleri yapmasını istiyorum.
1- İlktarih,Sontarih,Firmaadı,Ürün,Renk,Metraj1,Metraj2 alanları doluysa bunlara göre ör,"HamAlışDetayRapor" Sorgusundan alanlara uygun kayıtları seçerek alması, eğer bu alanlardan boş olanlar varsa bu alanın tümünü seçerek almasını ;
2- Rapor çıktısını alırken ( ekrana baskı ön izleme şeklinde ) Formda Seçilecek
1.Rapor Kriteri , 2. Rapor Kriteri , 3.Rapor Kriteri , 4.Rapor Kriteri alanlarındaki seçime göre Ana ve Alt Başlıklar halinde sıralayarak toplamlarını almasını ;
Bu konuda bana yardımcı olmanızı ve program hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum.
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.