Merhaba arkadaşlar,
Ekli dosyada hazırlamış olduğum örnek iki dosya var. Bunlardan biri ana sayfa isminde sabit bir excel dosyası,ikincisi ise müşteri verilerinin bulunduğu müşteri dosyası. müşteri dosyasındaki veriler, ana sayfaya direk bağlantı ile gidiyor, ancak ben müşteri dosyasını, bir klasörde aylık olarak tutuyorum ve ilgili dosyayı her ay save as yaparak müşteri-05-07, müşteri-06-07 vs. şeklinde kayıt ediyorum. böyle olunca ana sayfaya bağlantıyı ay değişince, yeni baştan yapmam gerekiyor. müşteri dosyasını save as yapmak gbi bir mecburiyetim var çünkü aylık olduğu için her ayı başka bir dosyada tutuyorum. Ana sayfa dosyasında zaten farkettiyseniz hücre bağlantıları içeriyor ve save as yapıldığı durumda güncelleme diye bir şey söz konusu değil. Benim istediğim, save as yapsam bile ana sayfada başlık halinde yazmış olduğum sütunların verileri otomatik olarak müşteri dosyasından alsın. Bunu accessde daha göze hitap eder biçimde nasıl yapabilirim. Veya excellde daha düzenli hale nasıl getirebilirim. Uzman arkadaşlardan bilgi rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar ana sayfayı ekledim, müşteri dosyası da bir alt taki yazımda.
Ekli dosyada hazırlamış olduğum örnek iki dosya var. Bunlardan biri ana sayfa isminde sabit bir excel dosyası,ikincisi ise müşteri verilerinin bulunduğu müşteri dosyası. müşteri dosyasındaki veriler, ana sayfaya direk bağlantı ile gidiyor, ancak ben müşteri dosyasını, bir klasörde aylık olarak tutuyorum ve ilgili dosyayı her ay save as yaparak müşteri-05-07, müşteri-06-07 vs. şeklinde kayıt ediyorum. böyle olunca ana sayfaya bağlantıyı ay değişince, yeni baştan yapmam gerekiyor. müşteri dosyasını save as yapmak gbi bir mecburiyetim var çünkü aylık olduğu için her ayı başka bir dosyada tutuyorum. Ana sayfa dosyasında zaten farkettiyseniz hücre bağlantıları içeriyor ve save as yapıldığı durumda güncelleme diye bir şey söz konusu değil. Benim istediğim, save as yapsam bile ana sayfada başlık halinde yazmış olduğum sütunların verileri otomatik olarak müşteri dosyasından alsın. Bunu accessde daha göze hitap eder biçimde nasıl yapabilirim. Veya excellde daha düzenli hale nasıl getirebilirim. Uzman arkadaşlardan bilgi rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar ana sayfayı ekledim, müşteri dosyası da bir alt taki yazımda.