- Katılım
- 30 Ekim 2007
- Mesajlar
- 3
- Excel Vers. ve Dili
- 2003
Arkadaşlar merhaba
Aşağıda detaylarını verdiğim Teknik servis takip programını yapabilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler
Tamire Gönder ve Tamirden Al;
İlgili malzememizin firmalara ve tamire gönderimi yapılır. Tamire gönderen kişinin Adı Soyadı veriliş tarihi ve veriliş nedeni belirtilir. Tamire gönderdiğimiz malzemelerin tekrar geri alımı yapılır. Alım esnasında tamir süresi, tamir sonucu, teslim alan kişi ve tamirde yapılan işlemlerin kayıt işlemi yapılır.
Bakım
Malzemelerin periyodik bakımı, bakım tipi ve haftaya göre bakım girişi yapılır. Bakım tipi AYLIK, 3 AYLIK, 6 AYLIK, YILLIK ve DİĞER BAKIMLAR olarak girilir.Arama seçeneğinden istenilen malzemenin periyodik bakımına bakılır ve bu bakımın yapılıp yapılmadığı izlenir. Bakım Demirbaşların periyodik bakım girişlerinin yapıldığı bölümdür. Bakım bir firma tarafından yapılacak ise, bakım tipi ve ilgili bakımda nelerin kontrol edileceği veya hangi parçaların değiştirileceği belirlenir. İlgili bakım tarihinde sistem otomatik olarak uyarı vermektedir. Bakımda yapılması gereken bilgileri ekrana getirmek suretiyle hatasız ve bakımın nasıl bir şekilde yapılacağı konusunda yol göstermektedir. Bakım onarım aşamasında kullanılan stoklarımızı, Bakımın ne kadar sürdüğünü vs gibi detaylı bilgimizi göstermektedir.
Arıza
Otellerimizde oluşabilecek tüm arızaların; detaylı ve hızlı şekilde girişinin yapılması, arızaların sonucu, arıza süresi, kimlerin müdahale ettiği, onarım için stok kullanımı, ileriye ve geçmişe yönelik arıza raporlarının alınması arızanın detayının alınması vs raporların alındığı bölümdür.
Stok
Stok kartlarının açıldığı stoklarımızın depomuza fatura ile girişinin yapıldığı bölümdür. Depomuzdaki stok ortalama maliyetleri ve depomuzdaki stok miktarını gösterir. Stok devir zayi eksik miktarını aldığımız, stok Miktar listesini, stokların nerelere kullanıldığı konusunda bilgiler aldığımız bölümdür.
Enerji
Enerji işlemlerini tesisimizin SU, ELEKTRIK, DOĞAL GAZ sarfiyatlarının detaylı girişinin yapıldığı günlük sarfiyatının girişte gösterilmesi, AKTİF REAKTİF elektrik oranların gösterilmesi, Su sarfiyatı, LPG sarfiyat ve DEPO LPG miktarının eş zamanlı gösterimi ve raporlamalar sunar.
Genel Tanımlar
Sistem kullanıcıların tanımlanması yetkilendirilmesi, stok parametreleri depo tanımlamalar yapılır.
Raporlar
Sarfiyatlarımızın aylık ve yıllık bazda ne kadar tüketildiği müşterilere düşen oranın gösterilmesi toplam sarfiyat, stokların aylık devir oranları, personelin bakım ve arıza onarımdaki performansı.
Mesaj
Sistem kullanıcılarının haberleşmesini sağlayan dosya transferi hızlı iletişim için kullanılan bölümdür. Gelen ve giden mesaj raporlarının gösterimi de sağlanmaktadır. Böylece herhangi bir departmanda oluşan arızadan otomatik olarak teknik servis elemanlarının bilgisi olmakta ve arıza giderilmektedir.
Aşağıda detaylarını verdiğim Teknik servis takip programını yapabilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler
Tamire Gönder ve Tamirden Al;
İlgili malzememizin firmalara ve tamire gönderimi yapılır. Tamire gönderen kişinin Adı Soyadı veriliş tarihi ve veriliş nedeni belirtilir. Tamire gönderdiğimiz malzemelerin tekrar geri alımı yapılır. Alım esnasında tamir süresi, tamir sonucu, teslim alan kişi ve tamirde yapılan işlemlerin kayıt işlemi yapılır.
Bakım
Malzemelerin periyodik bakımı, bakım tipi ve haftaya göre bakım girişi yapılır. Bakım tipi AYLIK, 3 AYLIK, 6 AYLIK, YILLIK ve DİĞER BAKIMLAR olarak girilir.Arama seçeneğinden istenilen malzemenin periyodik bakımına bakılır ve bu bakımın yapılıp yapılmadığı izlenir. Bakım Demirbaşların periyodik bakım girişlerinin yapıldığı bölümdür. Bakım bir firma tarafından yapılacak ise, bakım tipi ve ilgili bakımda nelerin kontrol edileceği veya hangi parçaların değiştirileceği belirlenir. İlgili bakım tarihinde sistem otomatik olarak uyarı vermektedir. Bakımda yapılması gereken bilgileri ekrana getirmek suretiyle hatasız ve bakımın nasıl bir şekilde yapılacağı konusunda yol göstermektedir. Bakım onarım aşamasında kullanılan stoklarımızı, Bakımın ne kadar sürdüğünü vs gibi detaylı bilgimizi göstermektedir.
Arıza
Otellerimizde oluşabilecek tüm arızaların; detaylı ve hızlı şekilde girişinin yapılması, arızaların sonucu, arıza süresi, kimlerin müdahale ettiği, onarım için stok kullanımı, ileriye ve geçmişe yönelik arıza raporlarının alınması arızanın detayının alınması vs raporların alındığı bölümdür.
Stok
Stok kartlarının açıldığı stoklarımızın depomuza fatura ile girişinin yapıldığı bölümdür. Depomuzdaki stok ortalama maliyetleri ve depomuzdaki stok miktarını gösterir. Stok devir zayi eksik miktarını aldığımız, stok Miktar listesini, stokların nerelere kullanıldığı konusunda bilgiler aldığımız bölümdür.
Enerji
Enerji işlemlerini tesisimizin SU, ELEKTRIK, DOĞAL GAZ sarfiyatlarının detaylı girişinin yapıldığı günlük sarfiyatının girişte gösterilmesi, AKTİF REAKTİF elektrik oranların gösterilmesi, Su sarfiyatı, LPG sarfiyat ve DEPO LPG miktarının eş zamanlı gösterimi ve raporlamalar sunar.
Genel Tanımlar
Sistem kullanıcıların tanımlanması yetkilendirilmesi, stok parametreleri depo tanımlamalar yapılır.
Raporlar
Sarfiyatlarımızın aylık ve yıllık bazda ne kadar tüketildiği müşterilere düşen oranın gösterilmesi toplam sarfiyat, stokların aylık devir oranları, personelin bakım ve arıza onarımdaki performansı.
Mesaj
Sistem kullanıcılarının haberleşmesini sağlayan dosya transferi hızlı iletişim için kullanılan bölümdür. Gelen ve giden mesaj raporlarının gösterimi de sağlanmaktadır. Böylece herhangi bir departmanda oluşan arızadan otomatik olarak teknik servis elemanlarının bilgisi olmakta ve arıza giderilmektedir.