dökümü aldığım firmaları excele döküp firma firma ayırıyoruz fakat vergi dairesi bunu tek satırda istiyor
mesela bir örnek veriyorum ekli dosyada bunun gibi isteniyor rakamları toplamada sorun yok
sorunum ve çözemediğim fatura numaraları ve tarihleride tek satırda yazılacak.
çoğu firmanın 70-80faturası geliyor aylık. Tek tek bu fatura numaralarını tarihlerini bakıp tek satıra yazmak müthiş zamanımı alıyor
bu fatura numaralarını tek satıra nasıl yazabilirim bunun yolu varmı yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden yardımcı olan arkadaşa teşekkür ederim
mesela bir örnek veriyorum ekli dosyada bunun gibi isteniyor rakamları toplamada sorun yok
sorunum ve çözemediğim fatura numaraları ve tarihleride tek satırda yazılacak.
çoğu firmanın 70-80faturası geliyor aylık. Tek tek bu fatura numaralarını tarihlerini bakıp tek satıra yazmak müthiş zamanımı alıyor
bu fatura numaralarını tek satıra nasıl yazabilirim bunun yolu varmı yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden yardımcı olan arkadaşa teşekkür ederim