arkadaşlar access e yeni başladığım için belki basit sayılabilecek sorular soruyorumdur kusura bakmayın
ekteki veritabanında örnek bi uygulama yaptım
veri tabanındaki tablodan herhangi bir sütundaki herhangi bir değerin kaç tane olduğunu raporda almak istiyorum. ama nasıl yapacam bilmiyorum.
veritabanını açmak istemeyenler için açıklayayım.
elimde bir kurumun personel listesi var sütunlar ad, soyad, kimlik, depertman v.s. gibi
depertman sütunundada bilgi işlem, muhasebe, hukuk işleri, idari işler v.s. gibi seçimlik kayıt seçenekleri var.
tabloya göre
bilgi işlemde toplam personel sayısı
muhasebede toplam personel sayısı
idari işlerde toplam personel sayısı v.s.
gibi rapor almam gerek bu nasıl olacak?
yardımlarınız için şimdiden teşekküürler...
ekteki veritabanında örnek bi uygulama yaptım
veri tabanındaki tablodan herhangi bir sütundaki herhangi bir değerin kaç tane olduğunu raporda almak istiyorum. ama nasıl yapacam bilmiyorum.
veritabanını açmak istemeyenler için açıklayayım.
elimde bir kurumun personel listesi var sütunlar ad, soyad, kimlik, depertman v.s. gibi
depertman sütunundada bilgi işlem, muhasebe, hukuk işleri, idari işler v.s. gibi seçimlik kayıt seçenekleri var.
tabloya göre
bilgi işlemde toplam personel sayısı
muhasebede toplam personel sayısı
idari işlerde toplam personel sayısı v.s.
gibi rapor almam gerek bu nasıl olacak?
yardımlarınız için şimdiden teşekküürler...