Merhaba,
genelde elimdeki liste üzerine sorular sorarım ama bu sefer nasıl bir veri listesi oluşturacağımdan da emin değilim,
4 adet listbox kullanmak istiyorum,
1. Listbox'ta firma adı seçilsin,
2. Listbox'ta da bu firmanın çalıştığı bankalar,
3. Daha firmanın bu bankadaki şubeleri,
4. son olarak ta bu şubedeki hesapları çıksın istiyorum,
ama bunların oluşması için nasıl bir veritablosu hazırlamam gerekiyor emin değilim. Eğer bu kadar seçenek olamıyorsa firmanın ilgili bankası seçildiğinde sadece bir adet şube ve hesap bilgisi de ekleyebiliriz.
Yardımlarınız için teşekkürler
genelde elimdeki liste üzerine sorular sorarım ama bu sefer nasıl bir veri listesi oluşturacağımdan da emin değilim,
4 adet listbox kullanmak istiyorum,
1. Listbox'ta firma adı seçilsin,
2. Listbox'ta da bu firmanın çalıştığı bankalar,
3. Daha firmanın bu bankadaki şubeleri,
4. son olarak ta bu şubedeki hesapları çıksın istiyorum,
ama bunların oluşması için nasıl bir veritablosu hazırlamam gerekiyor emin değilim. Eğer bu kadar seçenek olamıyorsa firmanın ilgili bankası seçildiğinde sadece bir adet şube ve hesap bilgisi de ekleyebiliriz.
Yardımlarınız için teşekkürler
Ekli dosyalar
-
34.5 KB Görüntüleme: 76