Word dosyasını excelde açmak

modoste

Altın Üye
Katılım
31 Mayıs 2008
Mesajlar
3,649
Excel Vers. ve Dili
Microsoft OFFİCE Ev ve İş 2019 TR
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
18-03-2025
Merhabalar sayın hocalarım sorum şu.
hazırlanmış bi word dosyasını tümünü seçip
yeni bi excel sayfasına yapıştır dediğimde
word teki satırlar ,paragraflar ,kesme işaretiyle yeni satırdan başlayan metinler
mesela paragraf seçtim kopyaladım yapıştırdım excele ama tek satıra alıyo mesela paragraf 5
satırsa excelde 5 satıra dağıtsa


aynı şekilde excelde çıkmasını istiyorum bunun bi yolu varmıdır
 
Son düzenleme:

BG

Özel Üye
Katılım
5 Mayıs 2008
Mesajlar
1,378
Excel Vers. ve Dili
Office 2021 TR & EN
Sayın modeste

Merhabalar sayın hocalarım sorum şu.
hazırlanmış bi word dosyasını tümünü seçip
yeni bi excel sayfasına yapıştır dediğimde
word teki satırlar ,paragraflar ,kesme işaretiyle yeni satırdan başlayan metinler
mesela paragraf seçtim kopyaladım yapıştırdım excele ama tek satıra alıyo mesela paragraf 5
satırsa excelde 5 satıra dağıtsa


aynı şekilde excelde çıkmasını istiyorum bunun bi yolu varmıdır
Bu işlem için kopyala yapıştır yöntemini kullanırsanız, sizinde bahsettiğiz gibi bir takım sorunlar oluşacaktır, videoyu izleyiniz. Umarım işinize yarar.
 

Ekli dosyalar

modoste

Altın Üye
Katılım
31 Mayıs 2008
Mesajlar
3,649
Excel Vers. ve Dili
Microsoft OFFİCE Ev ve İş 2019 TR
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
18-03-2025
Sayın Gökhan Polat (Adaşım) video için teşekkür ederim
ama istediğim bu değil ben word de yazdığım 8 sayfalık sözleşme var düşüün paragraflar
başlıktan sonra 2 satur atlamalar gibi
çok yerde taşeron ve çok bilgi değişecek excelin kolay özelliklerini kullanıp yapaılabiliyo
ama wordde yazılmış yazıyı excele atmam gerekiyo.
dediğim gibi aynı tarzda olmuyo bi pararafı bi satıra ancak sığdırıyo
 

BG

Özel Üye
Katılım
5 Mayıs 2008
Mesajlar
1,378
Excel Vers. ve Dili
Office 2021 TR & EN
Sayın Gökhan Polat (Adaşım) video için teşekkür ederim
ama istediğim bu değil ben word de yazdığım 8 sayfalık sözleşme var düşüün paragraflar
başlıktan sonra 2 satur atlamalar gibi
çok yerde taşeron ve çok bilgi değişecek excelin kolay özelliklerini kullanıp yapaılabiliyo
ama wordde yazılmış yazıyı excele atmam gerekiyo.
dediğim gibi aynı tarzda olmuyo bi pararafı bi satıra ancak sığdırıyo
maselef şu an için aklıma daha farklı bir yöntem gelmedi!
 
Üst