Merhaba. Öncelik bu konuyu forumda arattırdım fakat net bir bilgiye ulaşamadım. Ben şunu sormak istiyorum. Belgelerim klasöründe isimleri Borçlar1.xls , Borçlar2.xls, Borçlar3.xls olmak üzere 3 tane excel çalışma kitabı var. Herbir çalışma kitabının içinde yer alan çalışma sayfasında genel toplamın yer aldığı bir hücre var. Şimdi ben şunu yapmak istiyorum. Bu üç farklı kitaptaki üç hücredeki değerlerin toplamını otomatik olarak atıyorum genel toplam.xls adlı yeni çalışma kitabında görmek istiyorum.
1-) Bu işlemi gerçekleştirmek için bir formül var mıdır?
2-) Sonucu görmek için diğer borçlar1-2-3.xls kitaplarının açık olması gerekirmi?
3-) Bu xls dosyalarının hepsinin aynı klasörde (belgelerimde) mi yer alması gerekir?
Eğer bu konuda beni aydınlatabilirseniz sevinirim. Saygılarımla
1-) Bu işlemi gerçekleştirmek için bir formül var mıdır?
2-) Sonucu görmek için diğer borçlar1-2-3.xls kitaplarının açık olması gerekirmi?
3-) Bu xls dosyalarının hepsinin aynı klasörde (belgelerimde) mi yer alması gerekir?
Eğer bu konuda beni aydınlatabilirseniz sevinirim. Saygılarımla