Merhaba arkadaşlar;
Rutin olarak yaptığım rapor dosyasında excelde oluşturduğum tabloları worde yapıştırıyorum. Tablolarda örneğin 1.250,44 şekilnde olan veriyi wordde 1,250.44 şeklinde raporlamam isteniyor.
Sorunu şöyle aşmaya çalışıyorum. Excelde işlerimi bitirdikten sonra bölgesel ayarlardan (.) ve (,) şeklinde değişiklik yaparak worde yapıştırıp sorunu çözmeye çalışıyorum. Wordde bir makro olsa, tabloları seçerek makroyu çalıştırsam, çok şey mi istemiş olurum?
Rutin olarak yaptığım rapor dosyasında excelde oluşturduğum tabloları worde yapıştırıyorum. Tablolarda örneğin 1.250,44 şekilnde olan veriyi wordde 1,250.44 şeklinde raporlamam isteniyor.
Sorunu şöyle aşmaya çalışıyorum. Excelde işlerimi bitirdikten sonra bölgesel ayarlardan (.) ve (,) şeklinde değişiklik yaparak worde yapıştırıp sorunu çözmeye çalışıyorum. Wordde bir makro olsa, tabloları seçerek makroyu çalıştırsam, çok şey mi istemiş olurum?