Merhabalar Arkadaşlar...
Kendi çabalarımla, bir maaş bordrosu düzenlemeye çalıştım. Gerekli olan yasal kesintiler, baz alınacak matrah vs gibi bilgileri hallettim ve bunlarla ilgili formülüzasyonları hallettim. Benim sizlerden öğrenmek istediğim, resimde göreceğiniz üzere, bir ayın günlerini 1,2,3 .... 31 şeklinde belirttim. Rakamlarla belirttiğim bu günlerin altına çalışma saatlerini tek tek yazıyorum. Çalışma saatlerini otomatik olarak girilmesini sağlamak için bizzat bilgisayarın takvimiyle ilişkilendirmek istiyorum. yani istediğim tam olarak şu şekilde. Kasım ayının ilk günü perşembeye denk geliyor. Çizelgeyi takvimle ilişkilendirdikten sonra Kasım ayının 1,2 ve 3 (yani perşembe, cuma ve cumartesi) günlerine otomatik 7,5 yazılıp, 4. günün yani pazar gününün boş kalmasını istiyorum.
Excel programında böyle bir işlem yapabilir miyim? Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.
Kendi çabalarımla, bir maaş bordrosu düzenlemeye çalıştım. Gerekli olan yasal kesintiler, baz alınacak matrah vs gibi bilgileri hallettim ve bunlarla ilgili formülüzasyonları hallettim. Benim sizlerden öğrenmek istediğim, resimde göreceğiniz üzere, bir ayın günlerini 1,2,3 .... 31 şeklinde belirttim. Rakamlarla belirttiğim bu günlerin altına çalışma saatlerini tek tek yazıyorum. Çalışma saatlerini otomatik olarak girilmesini sağlamak için bizzat bilgisayarın takvimiyle ilişkilendirmek istiyorum. yani istediğim tam olarak şu şekilde. Kasım ayının ilk günü perşembeye denk geliyor. Çizelgeyi takvimle ilişkilendirdikten sonra Kasım ayının 1,2 ve 3 (yani perşembe, cuma ve cumartesi) günlerine otomatik 7,5 yazılıp, 4. günün yani pazar gününün boş kalmasını istiyorum.
Excel programında böyle bir işlem yapabilir miyim? Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.
Ekli dosyalar
-
99.5 KB Görüntüleme: 63