Değerli Arkadaşlar,
konuyu açmadan önce baya bir aradım sitede, ama uygun birşey bulamadım, yada yoktu,
bazılarıda dosya var ama indirilmiyor, kısaca konuya gelecek olursak,,,
zimmet takip proğramı yapalım diyorum, herkes için gerekli olan proğramlardan bir tanesi bence,
her şirkette de kullanılabilir, bu sadece öneri, benim ihtiyacım var ama acil bir durum değil, görüşler doğrultusunda sürekli güncellenecek bir şekilde yapılabilir, kkd ler içinde gerekli olacak şekilde,
neler olsun; (örnek dosya ekleyeceğim ileride)
personel; adı soyadı, bölümü, görevi,
üstüne zimmetli malzemeler;
malzeme adı, miktarı, zimmet tarihi,
eklenebilirse, aylık malzeme sarf miktarı, bölüm bazında da olabilir vb. özellikler,
böyle birşey düşündüm, hep birlikte yapılabilirse ne mutlu,,,
şimdiden destekleriniz için teşekkürler,,
konuyu açmadan önce baya bir aradım sitede, ama uygun birşey bulamadım, yada yoktu,
bazılarıda dosya var ama indirilmiyor, kısaca konuya gelecek olursak,,,
zimmet takip proğramı yapalım diyorum, herkes için gerekli olan proğramlardan bir tanesi bence,
her şirkette de kullanılabilir, bu sadece öneri, benim ihtiyacım var ama acil bir durum değil, görüşler doğrultusunda sürekli güncellenecek bir şekilde yapılabilir, kkd ler içinde gerekli olacak şekilde,
neler olsun; (örnek dosya ekleyeceğim ileride)
personel; adı soyadı, bölümü, görevi,
üstüne zimmetli malzemeler;
malzeme adı, miktarı, zimmet tarihi,
eklenebilirse, aylık malzeme sarf miktarı, bölüm bazında da olabilir vb. özellikler,
böyle birşey düşündüm, hep birlikte yapılabilirse ne mutlu,,,
şimdiden destekleriniz için teşekkürler,,