merhaba,
bir pdf ödeme talimatında yer alan tüm(yazı ve tablo) alanları excele kopyalayıp yapıştırdığımızda, herşeyi bir kolona yazıyor. burda yapmak istediğim;yazıları önemsemeyip; bana gerekli olan örnek olarak; borçlu,alacaklı,tutar,iban numarası gibi alanları bir excel de görüntüleyebilmek. her talimat aynı düzende ve sayfada gelmediği için bunu nasıl hersefer doğru şekilde uygulayabilirim ?
çok teşekkürler
bir pdf ödeme talimatında yer alan tüm(yazı ve tablo) alanları excele kopyalayıp yapıştırdığımızda, herşeyi bir kolona yazıyor. burda yapmak istediğim;yazıları önemsemeyip; bana gerekli olan örnek olarak; borçlu,alacaklı,tutar,iban numarası gibi alanları bir excel de görüntüleyebilmek. her talimat aynı düzende ve sayfada gelmediği için bunu nasıl hersefer doğru şekilde uygulayabilirim ?
çok teşekkürler