Merhaba,
Excel de farklı birimlere ait bütçe dağıtımı yapmaktayım. Toplamda 5 birimim var.
İstediğim, 5 birime girdiğim toplam değerinin 6. sütunda bulunan toplam bütçe hücresinde fazla olduğunda veri doğrulama üzerinden hata verdirip bütçe değerlerinin tekrar değerlendirilip bütçe içinde kalınmasını sağlamak.
A Birimi: 50000 TL
B Birimi: 10000 TL
C Birimi: 20000 TL
D Birimi: 10000 TL
E Birimi: 5000 TL
Toplam Bütçe: 100.000 TL
burada 5 birimin toplamı 95000 TL ile bütçeyi aşmadığını görüyorum. İstediğim eğer E birimini ekstra 15000 yaptığımda toplam bütçeyi aştığından hata verdirip tekrar gözden geçirilmesini sağlanması.
Desteklerinizi bekliyorum
Excel de farklı birimlere ait bütçe dağıtımı yapmaktayım. Toplamda 5 birimim var.
İstediğim, 5 birime girdiğim toplam değerinin 6. sütunda bulunan toplam bütçe hücresinde fazla olduğunda veri doğrulama üzerinden hata verdirip bütçe değerlerinin tekrar değerlendirilip bütçe içinde kalınmasını sağlamak.
A Birimi: 50000 TL
B Birimi: 10000 TL
C Birimi: 20000 TL
D Birimi: 10000 TL
E Birimi: 5000 TL
Toplam Bütçe: 100.000 TL
burada 5 birimin toplamı 95000 TL ile bütçeyi aşmadığını görüyorum. İstediğim eğer E birimini ekstra 15000 yaptığımda toplam bütçeyi aştığından hata verdirip tekrar gözden geçirilmesini sağlanması.
Desteklerinizi bekliyorum